? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, June 11, 2009

"CINTA"

ada ap dgn cinta?

satu hari tu...aku dapat meseg dari kawanku di ums sabah.dia seorang lelaki yang baik.tua 2 tahun dariku...dah lama kami berkawan dalam teknologi.hehe...tak pernah jumpe.dia meseg aku tnya kbr...ntah mcm mana aku tnya dia..
"dah ad gurlfren"
dia balas
"ntahlah...x tau nak ckp"
aku bls
"hmm...adla tu..."
dia balas
"kwn je..."
pastu dia tanya aku
"knp org couple lpstu akn break...?"
aku jwb
"maybe xda jodoh.so nak wat hubungan dengan seseorg biarlah bl nak kawen"
dia bls
"bukan...sebab Allah marah.DIA tak suka manusia buat hubungan itu..tiada istilah bercinta sebelum kawen.Tetapi kawen br bercinta...baru ok.kita kena ingat.jodoh tak kemana pun..ingat ain...sekarang kita sedang berjihad pada Allah dalam menuntut ilmu.ingat tu ain..."
lebih kurang macam tula ayat dia...betul juga...terus ku bls
"terima kasih kawan"
so...kesimpulannya...perlu ke cinta sekarang?I mean remaja need couple?adakah ia wajib bagi remaja seperti aku?
remajala lagi...hehe...

0 comments: